Skitdag


Hej. Kass vecka har detta varit, jag är så jävla trött, allmänt seg och på dåligt humör. Har känt mig upp och ner varje dag, och idag har jag dessutom känt mig ledsen. Satt i typ en timme och stirrade ut på ingenting på jobbet, är helt död. Har aldrig känt mig såhär förut, det känns som om jag skulle kunna börja gråta när som helst för ingenting liksom. Visst har jag varit lycklig över att jag sett mitt favoritband, men frisörgrejen börjar tråka ut mig nu och jag vill inte ens vara där. Speciellt inte med mitt dåliga humör eftersom att det smittar av sig på andra. Vill bara dö för tillfället, jag orkar ingenting. En läsare undrade vilken salong jag praoar på förresten. Barristaan heter den, ligger på norrtullsgatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0