-

Så jävla ledsen, jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag ville och vill de här mer än något annat, jag vill inte ha någon annan än dig. Vet inte hur det kommer att bli nu, men efter alla händelser under det här halvåret som vi känt varnadra så vet jag inte hur jag ska släppa taget, jag vill inte göra det heller. Jag älskar dig alldeles för mycket, och jag vill vara tillsammans med dig, jag vill vakna upp vid din sida. Jag orkar inte ha det såhär, det är liksom menat att det ska vara vi två. Även om folk säger att jag kan få så mycket bättre, så är det dig jag vill ha. Men vad ska jag göra nu? Mitt hjärta är påriktigt trasigt, det gör så ont. Tårarna bara rinner ner för mina kinder, du förstår inte hur jag känner. Jag vill ge det en chans, trots att du tvekar. Men det funkar inte när du säger nej, att du inte vill ha något nu. Jag vill både gå vidare och vänta, se vad som händer trots att det kanske får mig att må sämre. Men att bara vara kompis med dig, det funkar inte. Jag kan inte se dig med någon annan som inte är jag, det skulle göra så jävla ont. Jag vill inte att det ska sluta såhär, men du vet precis vad jag har sagt. Rad för rad, ingenting hjälper, jag önskar bara att du kunde ändra dig, att du kunde ge det en till chans. Om det inte funkar, så är det över men ändå. Jag vill inte klara mig utan dig, och tvekar på om jag gör det. Det har jag sagt förut, men den här gången är det annorlunda. Varför alltid jag, den frågan har jag ställt mig så många gånger? Varför blir jag sårad varje gång jag verkligen tycker om någon? Du är den första människan som jag blivit kär i på över ett år, jag har inte känt såhär förut. Att göra sådär på nyår, kanske var dumt. Det fick mig att hoppas på något, som inte kommer att ske. Jag vet att du älskar mig, och jag är inte sur på dig. Absolut inte, men bara så ledsen. När jag tillsist verkligen vet vad jag vill, men jag tog något förgivet. Det ska man aldrig göra, men du anar inte hur mycket du betyder för mig. Att jag älskar dig mer än något annat. Det är liksom något med dig som jag har fastnat för, man går inte igenom så mycket om det inte är något speciellt.. Helvetes jävla skit! Åh knas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0