Goodnight & sleep tight

Dessa dagar har jag.. Sovit hos julia i torsdags ju, vi såg en sjukt bra film som hette Fish Tank. Värd att se, så aa tipsar er starkt om den.

Var tvungen att gå upp tidigt då jag skulle möta mor min å 2 av våra kompisar. Det blev att kolla i möbelaffär, sen gick vi och fikade. Sedan åkte jag faktiskt ut till Ekerö och träffade Anna en stund, hade inget för mig men 2 timmars bussresa, inte alltid helt värt det. Snabb buss dit som tur var så det tog bara 45 minuter. Dessutom fick jag sällskap av en killkompis hela vägen hem sen så det va nice! Gick ut dirr när jag kom hem och träffade mina kära vänner. Å vi gjorde ärligt talat ingenting, haha. Nej nu blev detta långt, ska drömma om min André nu. Puss


Världens sötaste hihi! Finsarna Pontus & Ronya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0